دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hamidreza Assar Called Tanham Nazar

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار Hamidreza Assar Tanham Nazar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار

متن آهنگ حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار

هنوز میگی که بدام با این حرفات منو می رنجونی
به چه کارایی دست زدم که سکوت قلبتو بشکونی
شاید هوای قلبت یهو شد بد
تو رابطمون یکی اومد که دلت پر زد
زندگی ادامه نداشت تو شرایطی که سیر بودی ازم
تو عکسم دلگیر بودی ازم دلواپسم
میشد این ادما نگن از عشق ما
نمی رفت حرفامون از یاد هم
تو هنوز بی قراری و یکمی
در مورد من دو دلی
عکسامون نزدکیتره از ما به هم
تنهام نذار اصن نمیدونم چه جوری دل می کنی
طاقت بیار مثل کل روزایی که گذشت با من جوونیت
نمی شه که بمونم بی هم نفس
هیچی نمی گم تو بهتر از من همه چی رو میدونی
یه آدم دیگه ام که تو یک ثانیه رسید به ویرونی
اما همیشه واسه برگشتنت آماده است
زدی رو من خط سیاه
نشستی پای حرف کیا
می خوام تو چشم تو باشم
اما با این همه دل مردگی
یه جوری صدات کنم که
نتونی دیگه بم نه بگی
منو به هیشکی نده
قلب توئه که یخ زده
که میگی شدی در حد حرف
انقدر اشتباه که
از جلو چشمام شدی محو
تنهام نذار اصن نمیدونم چه جوری دل می کنی
طاقت بیار مثل کل روزایی که گذشت با من جوونیت
نمی شه که بمونم بی هم نفس
هیچی نمی گم تو بهتر از من همه چی رو میدونی
یه آدم دیگه ام که تو یک ثانیه رسید به ویرونی
اما همیشه واسه برگشتنت آماده است

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عصار به نام تنهام نذار