دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Called Sheydaei

تنظیم : افشین عزیزی | موزیک : حجت اشرف زاده و افشین عزیزی | ترانه : احمد امیر خلیلی

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی Hojat Ashrafzadeh Sheydaei

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام شیدایی

آرامش دنیای این روزای من باش
تنها تو بودی که همیشه باورم کرد
من عاشق تنهاییامم تا تو هستی
عشقت منو هر ثانیه تنها ترم کرد
درگیر ترس و بغض و دلشوره ام
وقتی هنوز از خنده هات دورم
با تو تو رویا هم قدم می شم
تنها کنار تو خودم می شم
تو بیشتر از من به خودم نزدیک بودی
هر بار تصویر تو آیینم تو بودی
ای عشق من هر جا که رفتم با تو رفتم
هر جا که پرسیدن بگو دینم تو بودی
درگیر ترس و بغض و دلشوره ام
وقتی هنوز از خنده هات دورم
با تو تو رویا هم قدم می شم
تنها کنار تو خودم می شم

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی