دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی به نام فصل تازه

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ehsan Habibi Called Fasle Tazeh

دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی به نام فصل تازه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی به نام فصل تازه

متن آهنگ احسان حبیبی به نام فصل تازه

من کنار تو از خودم دورم
با من این فصل تازه رو سر کن
همه زندگیم چشماته عشق من زندگی مو باور کن
من کنار تو با خودم خوبم
من کنار تو سخت آرومم
حالم از بد دیدنت خوبه من به آرامشه تو محکومم
با تو من زندگی رو فهمدیم از خودم از دنیا نترسیدم
دیدن تو برام رویا بود با من آزومو میدیدم
با تو من زندگی رو فهمدیم از خودم از دنیا نترسیدم
دیدن تو برام رویا بود با من آزومو میدیدم
تو همه باور از عشقی باش تا عاشقانه باشم
من سرابم نبودم بی تو باش تا کنار تو دریا شم
بی فردا چقدر غمگینه بی دنیا چقدر بی رحمه
بی احساسمو بگم وفتی هیچ کسی حسو نمی فهمه
با تو من زندگی رو فهمدیم از خودم از دنیا نترسیدم
دیدن تو برام رویا بود با من آزومو میدیدم
با تو من زندگی رو فهمدیم از خودم از دنیا نترسیدم
دیدن تو برام رویا بود با من آزومو میدیدم
با تو من زندگی رو فهمدیم از خودم از دنیا نترسیدم
دیدن تو برام رویا بود با من آزومو میدیدم
با تو من زندگی رو فهمدیم از خودم از دنیا نترسیدم
دیدن تو برام رویا بود با من آزومو میدیدم

دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی به نام فصل تازه