دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  تکی تکی

Download New Album Mohsen Chavoshi Called Amire Bi Gazand

[ بزودی از موزیک پرشیا ]

1449635717dsfd

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند 

آلبوم جدید امیر بی گزند از محسن چاوشی

آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

به گفته محسن چاوشی ..
روحی که در این آلبوم حداقل به زعم من وجود دارد، مخصوص به خودش است و تمام دغدغه من این است که مردم هم این روح و این جهان را به خوبی درک کنند. خیلی امیدوارم که این اتفاق بیفتد و همه به اصل و اساس حرفی که در این آلبوم زده می‌شود، برسند. تا این لحظه که با شما حرف می‌زنم، این آلبوم برای خودم خاص‌ترین آلبومم محسوب می‌شود. البته فرق دیگری هم که با ۱۳ دارد این است که در «امیر بی‌گزند» فقط شعرهای کلاسیک وجود ندارد و از ترانه‌های امروزی هم در آن استفاده شده است. البته این ترانه‌ها و جهان‌شان هم با کارهای دیگری که در گذشته از من منتشر شده، تفاوت‌های بسیاری دارد. همان‌طور که گفتم، جهان‌بینی «امیر بی‌گزند» مخصوص به‌خودش است و روایتی دارد که این روایت همه قطعات آلبوم را مثل نخ یک تسبیح به هم متصل می‌کند. برای این آلبوم انرژی زیادی صرف و عرق‌های روحی بسیاری ریخته شد.

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند