دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Behnam Safavi Called Doa Mikonam

تیتراژ ابتدایی برنامه جشن رمضان ۹۵

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم Behnam Safavi Doa Mikonam 1

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم

متن آهنگ بهنام صفوی به نام دعا میکنم

دعا می کنم تا نگاهم کنی
دعای منه خسته شاید گرفت
نشونیتو از آسمونو زمین
نشونیتو از عشق باید گرفت
کی گفته منه دل به دریا زده
بلد نیستم تکیه به تو کنم
اجازه بده بغضمو بشکنم
بزار اشکامو هدیه به تو کنم
یکم ناخوشم حالمو خوب کن
بیا زخمای بالمو خوب کن
چی می شه بازم مهربونی کنی
زمین گیرتو آسمونی کنی

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم