دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Yaser Mahmoudi Called Inghadr Mikhamet On MusicPersia

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت

آهنگ جدید یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت

پشتت دویدم این همه راهو نه دست خالی برنمگیردم
دارم تقلا میکنم بفهم کاری که قبل از تو نمیکردم
من چشممو به خاطر هیشکی تو سورز گریه نمیسوزوندم
من قبلا این جوری نبودم که قبل از تو با هیشکی نمیموندم
انقدر میخوامت که میتونی دلیل هر دلواپسی باشی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
قبل از تو با هیشکی نمیموندم شاید تو نفرین کسی باشی
هرکی به جز تو بود باور کن فقط یه بار صداش میکردم
خودم چمدونشو میبستم خودم کفششو پاش میکردم
هرکی به جز تو بودم خودم قبل از این که بره رهاش میکردم
پشت سرس درارو میبستم که برنگرده به من و دردم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
قبل از تو احساسم به هیچکسی اینقدر عمیق تو ریشه هام نبود
من قبلا اینجوری نبودم که اینقدر عزیز هیچکی برام نبود
انقدر میخوامت که میتونی دلیل هر دلواپسی باشی
قبل از تو با هیشکی نمیموندم شاید تو نفرین کسی باشی
هرکی به جز تو بود باور کن فقط یه بار صداش میکردم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
خودم چمدونشو میبستم خودم کفششو پاش میکردم

برای دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت کلیک کنید .