دانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام گل پرپر

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Mani Rahnama Called Gol Par Par On MusicPersia

دانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام گل پرپر

 

آهنگ جدید مانی رهنما به نام گل پرپر

خوبی گل پرپر من از درد مردم چه خبر
از آسیاب خونگی از عطر گندم چه خبر
امشب گل پرپر من از ریشه های شب بگو
از بغض های دم به دم از گریه لب به لب بگو
با من که از تو پر شدم از اشک و آه و انتظار
از روزهای مرده ی خرداد های بی بهار

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
با من بگو از آیینه از روبرو شدن بگو
از قتل عام شاپرک حین تبر زدن بگو
دانلود آهنگ گل پرپر از مانی رهنما
از باغ بی گل چه خبر از دست های نقطه چین
از چشم های بسته ی بیدار خوابی زمین
با من گل پرپر من از عطر خاکستر بگو
از روزهای آخر مرداد و شهریور بگو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
سلاخ میخنده ولی گنجشک میمیره هنوز
شب در تن ظلمت چرا بیتوته میگیره هنوز
با من گل پرپر من مشق شبو تکرار کن
بابا انار میشود سلاخ را بیدار کن
نان میپزم بر خاک تو گندم به جای گل بکار
بر سنگ بی نام پدر یک شاخ نیلوفر بزار
امشب گل پرپر من از ریشه های شب بگو
از بغض های دم به دم از گریه لب به لب بگو بگو

برایدانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام گل پرپر کلیک کنید