دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام شهرک جیم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Sina Hejazi Called Shahrak Jim On MusicPersia

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام شهرک جیم

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام شهرک جیم

دست نذار روی دلم آی دلم خونه
من خدا رو دارم این طور که نمی مونه
این زمستونم میاد و میره
بهار میاد و خونه رو میتکونه
الهی خندمون اسیر غم نشه
سفره دلمون الهی جمع نشه
وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه
خدا همون لحظه دلتنگ بندشه
من به یاد تو زندگیمو می سازم
من که با تو خوشم تنها باشم می بازم
من کنار تو زندگیمو می سازم
من که با تو خوشم تنها باشم می بازم
الهی خندمون اسیر غم نشه
سفره دلمون الهی جمع نشه
وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه
خدا همون لحظه دلتنگ بندشه
من به یاد تو زندگیمو می سازم
من که با تو خوشم تنها باشم می بازم
من کنار تو زندگیمو می سازم
من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

[ نسخه اصلی بزودی منتشر میشود ]