دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش به نام نیستش

Download New Music Afshin Siahpoosh Called Nistesh

ترانه و آهنگ : افشین سیاهپوش گیتار الکتریک : مسعود همایونی پرکاشن : همایون نصیری

تنظیم / گیتار باس / پیانو / کاخن : رضا تاجبخش میکس و مستر : حمید آداب

1455498777


دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش به نام نیستش

متن آهنگ افشین سیاهپوش بنام نیستش

میدونست عاشقی سخته
نمیدونست کم نمیمونه
چرا موندو منو سوزوند
چرا رفت و دوسش دارم
میدونم دیره تا باور کنه
که به هیشکی دل نمیبندم
نیستش نیستش تا قسمت کنم
این تنهایی لعنتی رو باهاش
نیستش تا بازم عذابم بده با قهر و آشتیاش
میدونم یه جای این شهر دلش پیش منه
ولی غرورش نمیذاره برگرده
نمیذاره برگرده پیش سنگ صبورش
پیش سنگ صبورش…
دوباره یه سال دیگه
ندارمش کنارم ندارمش که خستم
ندیدمش یه بارم
مهم نیست کی بینمون مونده یا رفته
اصلا مهم نیست من ازش خاطره دار
من باهاش خاطره دار
نیستش تا قسمت کنم این تنهایی رو
نیستش بگم جون من از اینجا نرو
نیستش دارم کم میشم از عشقش
نیستش نیستش تا قسمت کنم
این تنهایی رو نیستش
بگم جون من از اینجا نرو
نیستش من دارم پیر میشم از عشقش نیستش
نیستش…….

میدونست عاشقی سخته
نمیدونست کم نمیمونه
چرا موندو منو سوزوند
چرا رفت و دوسش دارم
میدونم دیره تا باور کنه
که به هیشکی دل نمیبندم
نیستش نیستش تا قسمت کنم
این تنهایی لعنتی رو باهاش
نیستش تا بازم عذابم بده با قهر و آشتیاش
میدونم یه جای این شهر دلش پیش منه
ولی غرورش نمیذاره برگرده
نمیذاره برگرده پیش سنگ صبورش
پیش سنگ صبورش…
دوباره یه سال دیگه
ندارمش کنارم ندارمش که خستم
ندیدمش یه بارم
مهم نیست کی بینمون مونده یا رفته
اصلا مهم نیست من ازش خاطره دار
من باهاش خاطره دار
نیستش تا قسمت کنم این تنهایی رو
نیستش بگم جون من از اینجا نرو
نیستش دارم کم میشم از عشقش
نیستش نیستش تا قسمت کنم
این تنهایی رو نیستش
بگم جون من از اینجا نرو
نیستش من دارم پیر میشم از عشقش نیستش
نیستش