دانلود آهنگ جدید حامی به نام اسم من

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hami Called Esme Man On MusicPersiaدانلود آهنگ حامی به نام اسم من

حامی آهنگ اسم من

ای همه ی خواهش من قله ی آرامش من

واسه شروع ما شدن اسم منو صدا بزن
ای نفس شادی من هوای آزادی من

برای در تو گم شدن اسم منو صدا بزن
بی تو به هر طرف برم توهم یک سفرم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم
قلبا همه فولادنو ابرا زمین افتادنو بی تو

همه بربادنو تنهای تو میفهمی منو
از عمق این چشمای نم قد یه دریا میچکم

شاید به دست تو یکم رها شم از کولت غم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامی اسم من

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
برای این رها شدن اسم منو صدا بزن

نگاه تو نیاز من فقط منو صدا بزن
ای همه ی آرامشم تموم شوق و خواهشم

دور از تو موج سرکشم باید که غرق تو بشم
عاشق فقط جوون میکنه عاشق که دم نمیزنه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

بغضی که داره میشکنه موسیقی روح منه
بی تو به هر طرف برم توهم یک سفرم

از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم
قلبا همه فولادنو ابرا زمین افتادنو بی تو

همه بربادنو تنهای تو میفهمی منو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
از عمق این چشمای نم قد یه دریا میچکم

شاید به دست تو یکم رها شم از کولت غم
برای این رها شدن اسم منو صدا بزن نگاه تو نیاز من فقط منو صدا بزن


برای دانلود آهنگ حامی به نام اسم من کلیک کنید.